Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Μείναμε στην αντιπαράθεση


Σχέδιο Αθηνά: Δεν είχαν ένα θέμα να κονταροχτυπηθούν οι πολιτικοί αναμεταξύ τους και το βρήκαν. Βρήκαν την ευκαιρία στις πλάτες της παιδείας να παίξουν τα γνωστά παιχνιδάκια τους. Βρήκαν την ευκαιρία να δείξουν τον πολιτικό τους νανισμό. Για την παιδεία, για την ουσία ούτε λόγος. Γιατί άλλωστε τι μας χρειάζεται ένας διάλογος για την παιδεία, αφού εκ των προτέρων γνωρίζουν ότι είναι εντελώς προσχηματικός, αφού τα σχέδια και τα παρασχέδια επικοινωνούνται από την πολιτική εξουσία προς όλους μας,  με στόχο να νομιμοποιηθούν στη συνείδηση μας τα πολιτικά παιχνιδάκια τους.

Μια μέρα ένας φίλος με βρήκε να έχω συγχυστεί με το θέμα της Κτηνιατρικής(όταν παρουσιάστηκε το σχέδιο Αθηνά επισήμως από τον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας Αρβανιτόπουλο και μετά από λίγες ώρες  ειπώθηκε ότι η προτεινόμενη κατάργηση ήταν τυπογραφικό λάθος)  και να λέω διάφορα και αυτόματα που λέει «μα καλά τι σε πιασε και κάνεις έτσι;» και η απάντησή μου ήταν αυτόματη: ξέρω ότι το σχέδιο Αθηνά δεν αφορά την αναβάθμιση της παιδείας, αλλά την επικύρωση της πολιτικής που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια στη χώρας μας και κυρίως επικυρώνει τη σημερινή καταστροφική πολιτική της τρικομματικής». Αυτός είναι νομίζω  και ο λόγος που και ο ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ μπήκε σ αυτό το διάλογο υποστηρίζοντας τους φοιτητές- σπουδαστές, παρότι η θέση της Αριστεράς ουδέποτε είχε  στοιχεία επαρχιωτισμού και σωβινισμού

Δηλαδή το σχέδιο Αθηνά έγινε μια ακόμα αφορμή για αντίσταση, μια ακόμη αφορμή για διαμαρτυρία εντελώς δίκαιη , κατά την άποψή μου, ως προς τον τρόπο που η κυβέρνηση ονόμασε το σχέδιο αναμόρφωση και ανασύσταση του εκπαιδευτικού χάρτη. Ωστόσο, δεν νοηματοδοτήθηκε με το αναλογούν βάρος ένας διάλογος ουσίας για την παιδεία, απ΄όλους εμάς που διαφωνούμε με το σχέδιο Αθηνά και εδώ έχουμε και μεις τις ευθύνες μας. Μείναμε και εμείς στο επίπεδο της αντιπαράθεσης

Είναι όμως αρκετό αυτό από μόνο του;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε μας τα σχόλια σας, χωρίς προσωπικές αναφορές και ύβρεις